Deklaracja dostępności
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Sokółkach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej www.szkolasokolki.pl
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.
Osobą kontaktową jest Zbigniew Rachubiński, adres e-mail: zrachubinski@szkolasokolki.pl, telefon: 632447526.
Informacja zwrotna
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest pan Zbigniew Rachubiński, zrachubinski@szkolasokolki.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 632447526. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Postępowanie odwoławcze
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Dostosowanie wejść do budynków
Budynek posiada trzy główne wejścia. Wszystkie są jasno oświetlone, możliwie szerokie. Jedno z wejść posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
Dostosowanie korytarzy
Korytarze są możliwie szerokie, nie utrudniają poruszania się osobom z trudnościami.
Dostosowanie schodów
Brak wind, pochylni.
Dostosowanie wind
Nie dotyczy.
Dostępność pochylni
Nie dotyczy.
Dostępność platform
Nie dotyczy.
Dostępność informacji głosowych
Brak informacji głosowych.
Dostępność pętli indukcyjnych
Brak pętli indukcyjnych.
Dostosowanie parkingów
Jeden z parkingów jest bezpośrednio połączony z wejściem podjazdem dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
Prawo wstępu z psem asystującym
Nie ma zakazu wstępu z psem asystującym.
Dostępność tłumacza języka migowego
Brak możliwości skorzystania z tłumacza migowego na miejscu lub online.